lørdag 11. februar 2012

Halla

Hei hei, min kjære blogg!
Nå er det en stund siden sist merker jeg. Fikk meg litt av et sjokk når jeg oppdaget at forrige innlegg var skrevet i fylla, haha. Men uansett. Tid for en liten oppdatering :)

I det siste har jeg ikke vært særlig frisk. Trodde at den siste antibiotika kuren hadde gjort slaget, men tok feil. Så nå ligger jeg rett ut i senga på en lørdags ettermiddag og døser. Dagene har gått til soving, spising, gaming.

Utenom det har det bare skjedd et par ting..
Jeg bor fortsatt sammen med min kjære Espen og vi har søkt om leilighet i Oslo nå! Vi flytter sannsynligvis dit til sommeren. I tillegg holder jeg på med opptaksprøven til Westerdals, og skal straks søke på Norges Kreative Fagskole!
Jeg har begynt på dansing og håper i all frustrasjonen at jeg klarer å komme meg litt i form å ned et par kiloer.

Ingen kommentarer: