torsdag 13. september 2012

Dophue - dag 3

Nå er det min 3. dag som pillebruker etter å ha fjernet mandlene. Det var på tirsdag operasjonen var, og jeg kan egentlig ikke skjønne hva jeg gruet meg til. Først fikk jeg veneflon-dings i hånda og 4 piller å svelge, etter det var jeg så dopa ned at alt virket bare morsomt. Å våkne etter narkosen var ikke så veldig kult ettersom at jeg var så bedøvet i halsen at jeg ikke fikk sagt noe, men jeg sov søtt i mange timer på sykehuset. Der var det bare å plinge i en liten rød snor så fikk jeg deilig smertestillende i den dingsen i  hånda så jeg ble trøtt og fikk sovet masse. Morgen og kveld er forferdelig, men dagene er ikke så ille. I dag har jeg tilogmed klart å spise en skive loff med syltetøy! Det var uten skorper og jeg måtte glugge nedpå masse vann samtidig men! Nå som jeg ikke er på sykehuset er det litt værre med medisinen.. Jeg har fått stikkpiller. Noen veldig sterke noen, så jeg føler meg skikkelig drita her jeg sitter nå. I Tillegg har jeg voltaren, men de merker jeg ikke så veldig mye til.




















Tommel opp for et liv uten store, plagsomme mandler!

Ingen kommentarer: