torsdag 18. oktober 2012

Jobbintervju

Akkurat nå sitter jeg å venter på at klokka skal tikke bare bittelitt fortere mens jeg angrer litt på at jeg droppa skolen i dag. Men vi skulle bare ha innføring til Adobe InDesign og siden jeg har jobbet med det i 3 år ser jeg ikke på det som veldig viktig å få med seg. Derfor valgte jeg heller å bli hjemme å få en god start på dagen ettersom at jeg har hele to jobbintervjuer i dag! Og jeg er litt nervøs..

Jeg hadde egentlig søkt på 6-7 forskjellige stillinger (butikk, bensinstasjon o.l.), og siden jeg søkte via finn.no så la jeg CVen min offentlig. Så jeg fikk mail fra Telio telecom om de kunne få se hele CVen, jeg godtok og tada, jobbintervju klokka 13:30 i dag. Ikke nok med det, i går fikk jeg enda en mail om at noen ville få tilgang til CVen, men denne gangen var det Sector Alarm, jeg godtok den og så nå sitter jeg med intervju hos dem klokka 12:00.

Jeg hadde ikke søkt hos noen av dem, men penger er penger, så må jeg være selger så får det bare gå bra! Telio telecom er helt ute på skøyen, så etter intervjuet hos Sector Alarm må jeg ha griseflaks for at alt av busser skal klaffe sånn at jeg rekker det. 

Så vet jeg ikke helt hva jeg vil mest, derfor jeg har takket ja til intervju hos begge to. Det er jo salg uansett, men enten telefonselger på et kveldsteam og kun ringe til eksisterende kunder, eller fra dør til dør salg. Jeg er ikke sikker, så kommer til å gå for det steder jeg har den beste følelsen for. Og kanskje lønna er så forskjellig at det lønner seg å ta det med i betraktningen? :)


Ingen kommentarer: