mandag 15. oktober 2012

SNART BURSDAG

Nå er det bare 27 dager til bursdagen min!! Jeg er et barn i hodet og elsker bursdager skikkelig masse. Og jeg har helt "ville" planer for i år! Jeg vil reise hjem til Mandal fredag-søndag (har bursdag på søndag). Ut en tur på fredag eller lørdag kveld å sjekke utelivet, familieselskap ganske tidlig på lørdagen, og hjem til Oslo litt tidlig på søndag. I år vil jeg ha en søndagsbursdag med god mat, øl og playstation. Kanskje litt snop og!

Jeg har ikke tenkt så veldig på ønsker og slikt, vet hva jeg får av mamma og pappa. Og regner ikke med at det ikke blir "gavedryss" når man fyller 19 og ikke engang har noe særlig selskap. Kanskje ta en storfest til neste år?? :-)


Uansett, den lille ønskelista mi:

  • Braun Stavmikser (får av mamma og pappa)
  • Sokker (alle mine har hull).
  • Ullsokker 
  • Vanter
  • Bilder (er veldig tomt for bilder i leiligheten)
  • Duk til spisebordet
  • Gavekort
  • Penger
  • CB julebrus
  • CB øl
















Bilde fra bursdagen i fjor! :-)

Ingen kommentarer: