torsdag 17. oktober 2013

Hei verden

Det er nå 7 måneder siden sist jeg skrev. Hvorfor? Fordi jeg har det bra.
Tydeligvis er det lettere å sette seg ned å skrive i vei når man ikke føler seg så veldig bra med seg selv.

Jeg sluttet som sagt på NKF og begynte å studere barnehagelærer på høyskolen. Det er over alle forventninger. Jeg har det fantastisk morsomt og spesielt nå som vi er ute i praksis. Barnehagen jeg er i er utrolig fin og alle barna og ansatte er supre. Den forandringen jeg gjorde med å bytte skole har visst snudd alt opp ned - til det bedre. Jeg går ikke lenger på sovemedisiner eller antidepressiver, jeg sover helt fint på egenhånd. Og jeg har mer energi enn det jeg hadde før. Jeg har tilogmed begynt å trene skikkelig, og man kan allerede se på buksene mine (som jeg ikke kjøpte for så alt for lenge siden) at dem begynner å bli litt store. FANTASTISK..!!

Jeg og Espen krangler også mindre nå som jeg faktisk kommer meg litt ut av leiligheten. Jeg har fått Susanne, Olav og Håkon til Oslo nå, og siden Helene offisielt er en helt vanlig student får jeg sett mer til henne også. Så nå mangler jeg bare at Espen blir lei av Smite og kommer seg litt ut han og.



Så har jeg også snart bursdag! Og i år fyller jeg 20 så det er litt stort. Jeg har valgt å ikke ha noe særlig feiring siden noen av mine nærmeste venner ikke har fyllt 20 da, så jeg venter heller til de fyller. Også har jo jeg og Espen vært sammen i 3 år på bursdagen min. Så jeg, Espen, Susanne og Olav tar rett og slett en dobbelt-date og går ut å spiser sammen. Blir kjempe koselig!
Så skal jo jeg og Guro ut å erobre alle 20-års utestedene i Mandal helga etterpå. Gleder meg!
Hadde alt for høye forventninger i fjor, og da ble det tidenes nedtur så i år holder jeg forventningene lave og tar det heller som det kommer.

En ting til hvis jeg ikke har nevnt det; jeg har det veldig bra.


Ingen kommentarer: