søndag 19. oktober 2014

Sånt skjer

Nå er det faktisk nesten et helt år siden sist jeg skrev ett blogginnlegg. Sorry bloggen, men du ble bytta ut med en dagbok. Jeg har funnet ut at det jeg egentlig har behov for å snakke om ofte er ting som ikke er passende å publisere offentlig. Men jeg gjør et nytt forsøk på å oppdatere bloggen her litt mer jevnlig enn til nå, bare fordi det er hysterisk morsomt for meg å se tilbake på senere.

Jeg er nå snart 21 år, fortsatt i et forhold med Espen så ikke så mye nytt der.
Jeg studerer fortsatt til å bli barnehagelærer, andre året nå da så litt nytt her.
Ellers? Jo akkurat nå sitter jeg klokka 3 på natta og forbereder meg til en fremføring i morgen. Jeg har nettopp begynt, så dette lover ikke godt. Digg å være student! .. Eller ikke

Sånt skjer.



















Ingen kommentarer: