lørdag 8. desember 2012

Jeg er litt nervøs

Ja, jeg er faktisk litt nervøs når det kommer til skolen. På mandag får vi nemlig mappekravene, og vi har mappeinnlevering på torsdag. jeg er nesten ferdig med den oppgaven jeg ikke hadde fått gjort, mangler bare noen få skisser og så få bundet den inn. Mangler også resultatet på en oppgave og et bilde på en annen. Men alt i alt ligger jeg ganske greit an. Tenker jeg skal gjøre alt klart i helga så etter vi har fått mappekravene er det bare å dra til norway design og bunde dem inn, og finpusse på resten frem til torsdag. Krysser fingrene for at alt går etter planen.

I dag våknet jeg i 13-tiden og fant min kjære sittende forran tv-skjermen og spille borderlands. Egentlig må han lese til eksamen, men istedenfor å bli sinna-kjæresten så ble jeg heller med å spille. Og vi runda hele spillet, vi.

Ingen kommentarer: