onsdag 5. desember 2012

skolestress

Ja heisann!

Nå er jeg kjempe fornøyd, for nå har jeg nemlig fått to pakker i posten! HURRA!
Kjøpte ny piercing, bakesett til mufinns og blekesett til tennene (lov å prøve). Og i den andre pakken fikk jeg et par kjempedeilige tøfler! Ikke store greiene, men en liten opptur i hverdagsmaset.

Akkurat nå sitter jeg å jobber med skolearbeid. Har veldig mye å gjøre på veldig liten tid, så i natt planlegger jeg å sitte oppe å arbeide. Har en oppgave som skal leveres i morgen så må få gjort den ferdig og løpe av sted tidlig for å få bindet den sammen. I tillegg til den har jeg en oppgave jeg ikke har gjort noe på siden jeg var sykemeldt. Og den må jeg gjøre før 13. desember for da er det innlevering på alt. Og ja, jeg har også en der jeg har hele prosessen og alt forarbeidet, men ikke har klart å blitt helt ferdig med produktet. I tillegg til alt dette må jeg finpusse på alle de andre oppgavene og, og jeg har bare frem til 13. desember som jeg skrev. Hei, jeg er treg.

Ellers er det desember og mye snø. Jeg liker snø, men jeg liker ikke den tjukke isen som gjemmer seg under nysnøen. Så langt har jeg flydd på trynet en gang, og om jeg ikke passer meg blir det fler.

Ingen kommentarer: