mandag 10. desember 2012

Mappekrav

Nå har vi fått mappekravene og jeg har frem til torsdag å bli ferdig på før jeg leverer!
Det går egentlig ganske greit tror jeg, alle oppgavene må leveres for at vi skal bli vurdert men de vurderer kun ut ifra oppgave 6 og 7. Det passer meg veldig bra.

Akkurat nå holder jeg på å bli ferdig med noen oppgaver jeg lå litt etter på. I morgen skal jeg på skolen å printe ut litt før jeg går til norway design og binder dem sammen til en prosessbok. Så skal jeg lage salgsplakat av alle oppgavene. Jeg har til nå to av fem salgsplakater. Vi har bare hatt seks oppgaver siden vi begynte rett på Tema 2, og på Tema 2 er selve prosessboken oppgaven. Så den slipper jeg hvertfall å tenke på.

Det er midt på natta og nå er motivasjonen min høyere enn noen som annen tid på denne dagen. Rart med det der, er det ikke? Jeg har hatt to øl og masse pizza i dag, super usunn dag! Men det er lov når det er mappeinnlevering/eksamen mener jeg. Kanskje jeg får lov til å kjøpe en brus i morgen??

Ingen kommentarer: