søndag 18. november 2012

Er det mulig!?

Nå har vi som sagt fått tilbake alle tingene våre etter nedfrysing og gått gjennom alt, og jeg må si at jeg er ekstremt skuffet. Så mange ting som er ødelagt og mye av det var jo helt nytt! Sendte mail til SIO som sa at det var rart siden de aldri har fått klager på det før, men enten er det folk som ikke tørr å si ifra eller så er det første gang de har brukt disse flyttefolkene. For de var ikke akkurat forsiktige. Forsterkeren vår mistet de i gulvet med et smell mens de flyttet det inn igjen, og alt de sa var "oj" og fortsatte som ingenting. Laptopen til Espen har knust skjerm, det helt nye bordet vårt er flisete og oppskrapet, høytalerne og den ene hylla vår er helt oppskrapet og hakkete. Og sovesofaen mangler et hjul så den står skeivt. Det er en god del mer ting, men jeg tror jeg heller skal bruke opp aggresjonen min på mailen til SIO for de skal erstatte dette her. 

Espen er på skolen og leser til eksamen mens jeg slapper litt av før jeg skal maile SIO, rydde, vaske og lage taco til han kommer hjem. Jeg må jobbe med skolearbeid etterhvert men tror jeg tar det i kveld eller i morgen. Skal ikke levere det før onsdag og jeg får ikke gjort så mye når Espen er hjemme. Da bruker vi det meste av tiden på å se Vampire Diaries siden jeg ikke får lov til å se det uten han. Og jeg er veldig hekta. Jeg elsker vampyrer! Unntaket er kanskje Twilight sin versjon av vampyrer.. Twilight er OK filmer på sin egen måte, men jeg foretrekker vampyrer som ikke glitrer i sola. 

Så kommer kanskje Ronnie og Bente-Lill innom i kveld, de sa de hadde bursdagsgave til meg så jeg venter i spenning! 

Ingen kommentarer: