søndag 11. november 2012

Hurra for meg!

I dag er det bursdagen min, hurra! Neida, men jo..
Jeg og Espen reiste hjem til Mandal i helgs for å feire, men det skjer ikke akkurat så mye her lenger. Alle som pleide å være ute har visst reist pluss at så og si alle er fattige midt i november. Så av alle 6 jeg inviterte var det 1 som ble med ut! Men vi fant folk og hadde det kjempe koselig!
Jeg ble litt vel full, egentlig. Og når jeg blir for full merker jeg ikke at jeg blir sulten bortsett fra når det begynner å klikke litt for meg. Jeg er generelt sett veldig gretten når jeg er sulten, så tenkt sulten på fylla! Merker at det er annerledes å være i Mandal enn Oslo hvertfall. I Mandal er det "drikkepress". Jeg begynte å bli litt godfull og koste meg, men så kom noen og mente at jeg ikke hadde drikket nok, og jeg fikk bursdags sprit, og ble veldig full. men som sagt, utenom det var det veldig koselig!

Har også fått masse gaver!
1500,- og masse vanter av mormor og morfar
5000,- og deilige ullsokker av mor
Stavmikser av mamma og pappa
Body lotion av Espen sin familie
Drikkespill av Håkon
World of warcraft av Espen
(+ at Espen har visst noe mer hjemme i leiligheten!)

Ganske grei fangst det altså!


Nå sitter vi på bussen til Oslo og spiser chips og koser oss. Litt småredusert etter i går og jeg har bursdag, derfor har jeg lov til å være usunn. Planen var at bursdagsfeiringa i Oslo skulle være en koselig søndag med et par øl, serier og spill, biffmiddag og besøk av John. Men i og med at det er full kaos etter at vi fikk igjen tingene fra Sio utsetter vi det litt sånn at vi kan rydde. Blir fortsatt biffmiddag og spill og serier men ingen John og øl. Besøk av John og kos med øl blir en dag det er fint og ryddig heller!

Har også fått mange fine gratulasjoner som jeg setter veldig pris på.
Ha en fin dag!


Ingen kommentarer: