onsdag 21. november 2012

Dum, dummere, meg!

Jeg har dummet meg.
Jeg har i det siste blitt veldig hekta på å handle på nettet, da jeg en dag kom over netthandelen.no.
Først synes jeg bare det var gøy å by på ting som interesserer meg mer, men så ble det etterhvert veldig gøy å by på ting andre tydeligvis har veldig lyst på ettersom de overbyr. Helt til jeg i dag vant to auksjoner! Jeg har klart å kjøpe meg selv en vakumpakker og tøfler. Veldig billige ting egentlig, men svindyr frakt. Pass dere for netthandelen.no.

Også klarte jeg å finne en bok jeg har veldig lyst på. Den er fra amazon.com, og der har jeg bare gode erfaringer fra. "The unofficial Harry Potter cookbook". Men jeg tørr ikke bestille den siden Espen ikke er så glad etter auksjonene mine.

Uansett.. I dag har vi hatt en 9 timers skoledag og jeg er utslitt, så nå slapper jeg godt av med tv og internett. Og siden Espen er på jobb i dag gav jeg meg selv lov til å kjøpe burger og cola til middag. Til vanlig er jeg ganske flink til å spise sunt, trene på treningssenteret når jeg har god tid og zumba i stua når jeg har litt mindre tid. Men i dag skal jeg bare slappe av og vente på en veldig stressende morgendag. Da er det nemlig siste frist til å jobbe med oppgaven før innlevering og jeg har masse å gjøre. Men får ikke gjort noe nå som butikkene er stengt for jeg mangler blekk til printeren min. Så det får jeg ta i morgen. Hurra for busskort!


Ingen kommentarer: