tirsdag 6. november 2012

Gingers have no soul

Hei, jeg har oransje hår.
Det var et uhell, men ble litt fint igrunnen. Jeg fant en hårfarge som var veldig lik min naturlige og fikk en plutselig ide om å farge det. Uten å tenke på at den nye fargen var lysere enn den jeg hadde og at jeg hadde masse ettervekst satt jeg igang. Resultatet ble at fargen ble oransje på toppen og svart i tuppene. Det så så fælt ut at jeg løp rett over til Rema 1000 og kjøpte blekemiddel. Skulle egentlig bare lysne tuppene et par nyanser men det ble så ujevnt, så jeg lysna hele heller hele håret! Så nå er der oransje..

Vi begynte på ny oppgave i dag på skolen, og vi skal designe en t-skjorte til en kjent person. Med ett sitat eller noe vi forbinder med den personen. Jeg står foreløpig og vipper litt mellom Harry Potter eller J.K.Rowling med "All was well" som er de tre siste ordene i den siste boken. Harry Potter nerder vet hva jeg snakker om. Eller Salad Fingers med "I like rusty spoons" fordi det er så mye morsomt jeg kan gjøre ut av det. Eller så tror jeg kanskje at jeg vil ha Gabriel Iglesias med "Im not fat im fluffy". Jeg har mange andre forslag og skrevet ned, men dette er disse jeg står sterkest for akkurat nå hvertfall.

Ellers må jeg bare beklage mye skrivefeil i det forrige innlegget, men det ble skrevet på Ipaden. Nå bruker jeg heller macen med 3G fra Iphonen min.

Også har jeg bursdag om 5 dager!!






















Tadaaa, ikke mobb! Jeg skal fikse det hos Sabrina på lørdag.

Ingen kommentarer: