torsdag 8. desember 2011

Blackout

En stressende uke er snart over, og jeg er veldig fornøyd med meg selv. Vi har hatt tentamen i norsk, matte og vi skal ha i nynorsk i morra. Den eneste tentamenen jeg gleder meg til er vel medietentamen men den skal jeg ikke ha før i neste uke. Men er utrolig nok fornøyd med innsatsen min denne uken og er litt spent på resultatene! Men siden vi har nynorsk tentamen i morra har vi lesedag i dag, og jeg vet helt ærlig ikke hva jeg kan lese på. Vi får ha med alle hjelpemidler bortsett fra kommunikasjon og internett i morra så alt jeg trenger er lett tilgjengelig. Derfor fant jeg ut at jeg skulle sitte i hele natt til i dag å se harry potter and the deathly hallows part 2 hele to ganger! og jeg gråt like mye begge gangene. Jeg er Harry Potter fan til tusen..

Jeg er trøtt, kald og sulten akkurat nå. Jeg har ikke orket å skru på lys så får ikke akkurat gitt øynene mine en grunn til å våkne ordentlig, jeg har ikke ork til å gå ut på isen til å hente ved så får heller ikke fyrt i peisen, og jeg finner ikke noe mat jeg har lyst på. Også tenker jeg masse..

Vi hadde russekro, eller skolefest for 2. og 3. klasse egentlig, og jeg fikk for første gang blackout. For jeg var festen sånn: Jeg drakk, hadde det kjempegøy med vennene mine, det kom noen fra 2., jeg hadde det mer gøy og danset og lo så tok jeg en shot og våknet i senga mi neste dag bare ett sekund etterpå. I følge alle andre hadde jeg snublet rundt overalt, hengt meg på folk og vært superirriterende, løpt rundt med buksa ned på knærene, knust drikken til andre (med et uhell vel å merke) og brukt to timer på å sette meg inn i bilen hjem. Og jeg hadde brukt et par timer i dusjen og når kjæresten min hadde sagt at vannet var kaldt og at det ikke kom til å bli varmt igjen hade jeg skreket at han måtte ha troa på meg . Jeg hadde også gjort det slutt med mi mor. Ja, jeg hadde visst fått blackout!

Jeg har ikke tenkt å drikke så mye igjen så fort med det første!

Ingen kommentarer: