mandag 26. desember 2011

Happy Christmas and Merry New year!

Nå er jula over og det nærmer seg slutten på 2011. og jeg må helt ærlig si at det har vært en fantastisk år! Jeg sitter igjen med mange utrolig opplevelser og minner.

Først og fremst har 2011 på en måte vært en rolig år for meg emosjonelt. Jeg er egentlig en veldig følsom person, men på grunn av et stabilt forhold til familie, kjæresten og venner har alt så og si gått helt topp. Min kjære har flyttet inn hos meg i løpet av dette året og jeg har også lært så mye om han og jeg elsker han bare mer og mer for hver dag. Noe som også er grunnen til at vi sannsynligvis flytter til Oslo sammen til neste høst!! Blir spennende :-)

I år har jeg også fylt 18 og har et mer fritt og rolig forhold til foreldrene mine. På godt og vondt! Mest godt, mine foreldre er og blir fantastiske. Min bror også!



I skrivende stund sitter jeg i en leilighet alene på Mones. Min far driver en bensinstasjon og et feriesenter og så fort de finner ut at de vil ta en stor fest hjemme stikker jeg opp hit for å kose meg litt. Kan ikke ha noe forstyrrende for nattessøvnen min i natt i og med at jeg har kjøretime klokka 8 i morgen tidlig. Landeveiskjøring i 4 hele timer!! gruer meg masse for jeg er et sovedyr.
Min kjære Espen er på jobb og kommer ned hit til meg når han er ferdig klokka 4/5.
Btw, jeg fikk 4/5 på mattetentamen!!! Litt bedre enn de vanligere 2/3'erne mine!



Jeg har namnam.

Ingen kommentarer: