lørdag 10. desember 2011

Savn

Jeg savner livet mitt.

Jeg har jo en perfekt kjæreste som jeg elsker mer enn alt, en fantastisk familie som gjør så og si alt for meg og en jobb som gir meg gode penger..
Mitt problem er at jeg savner å ha venner og ting å gjøre om dagen. Jeg savner impulsive turer til lyngdal for å bowle, og lange netter med jentene mine. Av og til savner jeg det å kunne se en film med en venn og ikke bare Espen (ikke vondt ment, du er nydelig).

Jeg savner alle mine kjære venner, men mest av alt må jeg innrømme at jeg savner min kjære Susanne.

Jeg og Susanne møttes for første gang 2. dagen på Noroff i 1. klasse. Jeg tror vi egentlig følte oss like utilpasse og annerledes enn de andre som løp rundt og lekte med teite leker. Takket være en som gikk i 3. klasse ble vi introdusert og fant veldig fort tonen. Uheldigvis gikk vi i forskjellige klasser, men friminuttene var oppturene mine gjennom hele det året. Da vi løp i all slags vær til Camillo Bastrup for å kjøpe dødsdyr kaffe og hadde koselige kvelder, helger og uker i Mandal (av og til Hånes). Vi hadde masse av de samme interessene som Harry Potter, rar musikk ingen egentlig liker, ta masse randome bilder og bare.. ha det gøy. Vi lekte i barnehager, filmen mens vi sang og danset på fortauet når vi gikk tur og hang på GS sammen. Susanne ble fort min beste venn i hele verden. Første dagen på skolen igjen etter somemerferien ble vi møtt med en overraskelse av læreren som hadde fått Susanne over i min klasse. Da ble det året også helt perfekt! Men i år, 3. klasse, har vi en dum lærer som tror hun kan velge hvem som skal være min venn og driter i alt jeg prøver å fortelle henne. Susanne har fått kjæreste som matcher henne så bra! De er veldig søte sammen, men av og til føler jeg bare for å dra henne vekk. Men jeg får det ikke alltid helt til, jeg har prøvd.

Kjære Susanne, kom tilbake til meg! Du er min beste venn og jeg er så utrolig glad i deg! <3


<3

Haha, husker du denne?
Videoen vår!
(Det gikk ikke an å legge til video på bloggen her fra youtube.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heihei :3

Hele det nye bygget, Noroff, har gjort store forandringer med hele syntes på Noroff. Det er trist å tenkte på at Noroff har blitt til en helt vanlig videregående, bare man betaler for å omgåes 90 elever, fremfor 900. Dette føler jeg har hatt en stor betydning for hva.. skal man si? "Avstanden" som har oppstått mellom oss? x) Njaa, blir vel ikke helt riktig, men du skjønner. Også læreren da, (selv om du har spurt om å få sitte helt foran da, og jeg har spurt om å sitte bakerst) så har hun en tendens til å ikke skjønne og ikke høre etter. Hun går meg litt på nervene til tider. Jeg vil ha 1. og 2. klasse tilbake i livet mitt jeg også..

Så var det Olav da. Olav har gjort meg til et helt komplett nytt menneske, jeg har funnet ut såå mye mer om meg selv og jeg er så utrolig glad for at jeg møtte han! (Som forøvrig var litt igjennom deg :3 ) Så er jeg enig i at det har blitt litt mye han i det siste x) Men da må rettferdigheten komme frem, når jeg har vært hos deg, så har Epsen alltid vært der også ;) Men sånn er det! Har man kjæreste, spesielt så nye som våres, så blir det alltid sånn. :3 Men nå som vi begge har hatt han i ett år, er det kanskje på tide å slippe tøylene littegranne og heller finne på noe bare vi to? Jeg har SÅ lyst å ta et byen-besøk med lommaboka mi og deg en gang, det er dritgøy å shoppe med deg! Og jeg blir gjerne med til Mandal med deg, jeg har skjønt at Hånes ikke slår helt ann hos deg, så :P

Og jeg vil helst ikke se den filmen xD Flaueste ever! Men vi hadde det gøy da :3

Maren Elisabeth sa...

Det har hatt veldig mye å si med ny skole ja.. Merker det veldig godt! På humøret mitt og. Jeg har ikke lenger den store "gleden" hver dag når jeg skal på skolen. Nå er det bare skole liksom.. Ba også om å få sitte foran sånn at jeg ser hva læreren skriver på tavla sånn at jeg kan ha en sjanse til å få med meg noe. Siste året liksom, trenger så god karakter som mulig til å søke meg videre med x)

Vet veldig godt hvordan den nyforelska følelsen er og hva den gjør med en ja x) Og jeg digger Olav altså, ikke missforstå det jeg sa! Syns det er veldig gøy å være med dere begge på skolen, og ja.. som du sa, nå er ikke Espen så "ny" lenger så jeg ser fram til neste jentegøy!

Hånes er ikke så ille for meg, synes bare det er ubehagelig å stå opp tidlig på morgenen så da er jeg gretten uansett hvor jeg er x]..

Filmen er awesome!!!