lørdag 10. desember 2011

Finally over

En tung uke er snart overstått og jeg kan nesten ikke vente til juleferien kommer.. Tre tentamener er overstått og jeg har offisielt bare en igjen og det er medietentamen. Medietentamen er for meg den viktigste av dem siden det er mediefag jeg vil gå videre med på etter videregående og derfor den som teller mest. I Denne uka hadde jeg norsk, nynorsk og matte.. Satser på hvertfall 4'er på både norsk ognynorsk og håper sterkt på en 3'er i matten. Matte er nemlig mitt svakeste fag.

Jeg har klippet meg i dag, btw! Klippet meg kortere enn jeg noen gang har hatt det og jeg er faktisk utrolig fornøyd. Sånn som det er nå, nydusjet og ustelt, ser det ikke særlig bra ut men så fort jeg får litt voks og stuff i det er det knall stilig!

Og etter å ha brukt halve natten på å oppta kontakt med gamle venner og spille COD til jeg fant ut at begge tingene var nytteløse har jeg bestemt meg for at jeg skal sette på en Harry Potter film mens jeg venter på at min kjære skal komme hjem fra jobb og legge seg ved siden av meg helt til jeg må på jobb!

God natt!

Ingen kommentarer: