mandag 27. august 2012

Enhjørning-struts!

På skolen i dag fikk vi vår første ordentlige oppgave, og vi skal lage prosessbok. På skolen begynte vi med å lage tankekart å finne ut masse ord som beskriver oss, og så velge ut tre av dem som er verdiord for oppgaven. Jeg er barnslig, Harry Potter-nerd og rar. Så skulle vi skrive ned masse dyr som kunne minne om disse ordene og velge to som vi skal sette sammen til et dyr som representerer oss. Jeg gikk litt utenfor det vanlige og tok en enhjørning fordi det er barnslig og finnes i Harry Potter og Struts fordi de er skikkelig, skikkelig rare!

Så nå må jeg lage moodboards og jeg har egentlig ingen anelser om hva det er. Må kjøpe en printer senere i dag så jeg får printet ut masse bilder av enhjørninger, strutser, harry potter, rare ting og barnslige ting.

Hvordan lager man et awesome moodboard?!?

Ingen kommentarer: