torsdag 16. august 2012

Ut på tur, lov å være sur.

Er ikke alltid like morsomt når brannalarmen setter i gang å hyle i hele blokka midt på natta sånn at man må gå ned alle trappene fra 12. etasje. Sitter ute å prater med de få som faktisk gikk ut og det skjer visst MINST en gang hver 3. uke. Ble litt overrasket over hvordan folk reagerer på brannalarmer, det kunne jo faktisk ha vært en brann og folk gidder enten ikke gå ut i det hele tatt, eller står i evigheter å venter på heisen istedenfor å gå. Så må vi sitte ute i kulda mens brannvesenet går å kjefter litt på stakkaren som laget mat uten vifta på og slår av alarmen før vi kan gå opp. Ettersom at det er midt på natta og kondisjonen min er elendig skulle jeg og Espen ta heis opp - som vi pleier. Men heisen nekta å bevege seg eller åpne dørene igjen så vi stod der til sammen 8 personer (maks 8 i heisen, så skal ikke være derfor) i tett luft en liten stund til de kom å åpnet døra for oss. Da var det jo bare å gå opp 12 etasjer igjen, og det er det tyngste jeg har gjort på så lenge jeg kan huske. I tillegg var jeg ute i går så formen var langt i fra på sitt beste. Huff..
















Dette har vært en veldig fæl dag.

Ingen kommentarer: