torsdag 30. august 2012

Tilbake til Sørlandet

Nå sitter jeg på bussen tilbake til Sørlandet. Jeg tenkte det kanskje var på tide med en liten tur hjem, og siden vi har masse fri kunne jeg reise inn en dag tidligere enn Espen. Oslo er helt topp, men jeg må innrømme at jeg savner alle kjente og kjære helt sør. Og ikke minst den lille, søte byen Mandal. Skal bli deilig å få nyvaska klær og mat uten å måtte gjøre alt selv til en forandring, har vært litt mer å gjøre som student enn jeg tenkte. Heldigvis har jeg min kjære Espen til å hjelpe til, og han er kjempeflink!

I dag er jeg også veldig trøtt, satt oppe ganske lenge å så på pokemon i går kveld. Og tror du ikke brannalarmen gikk igjen?! Gå ned 12 etasjer, vente, gå opp 12 etasjer - igjen! To ganger på under en måned.

På skolen går det helt greit, er i en veldig grei gruppe som nevnt. Hele første semester er nesten bare tegning og ingenting som vi lærte på Noroff. Men greit nok, bortsett fra alle leksene. Plutselig hadde man ikke mye fritid igjen. Blitt en del sene kvelder og slikt.

Oppdateres senere!

Ingen kommentarer: