fredag 3. august 2012

Whææ..

Akkurat nå sitter jeg på rommet mitt blant masse rot og halvfulle esker og har ingen anelser om hva jeg skal putte oppi dem. Dette er mins siste sjanse til å pakke før jeg flytter, og jeg blir skikkelig frustrert av at jeg har drøyd det til siste øyeblikk. I tillegg skal jeg på jobb i morgen tidlig så stakkars meg.
Veldig rart å tenke på at om bare et par dager sitter jeg og kjæresten min i vår egen leilighet (nesten, vi leier bare). Gru-gleder meg merker jeg, har jo aldri flytta før. Jeg har alltid vært en mamma- og pappajente så jeg må faktisk innrømme at dette blir vanskelig. Jeg gråt til og med litt når jeg pakka litt i går kveld. Men alt ordner seg nok når jeg får kommet meg avsted og satt meg inn i hvordan storbyen fungerer.

Også skal Trine ha bollefest for meg og Espen på jobb i morgen siden det er våre siste vakter! mmmm, sjokoladebolle med ekstra sjokolade og en gigantisk redbull. Omnomnom, snart kommer jeg til å se ut som en bolle hvis jeg ikke passer meg. Ja forresten, lavkarboen gikk ikke så bra. Men jeg er sunnere enn før hvertfall så det telles vel litt :-)

Ingen kommentarer: