søndag 12. august 2012

Home sweet home

Da har det seg altså sånn at jeg og Espen har flyttet fra lille Mandal for å prøve oss litt i storbyen. Jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå, men håper på det beste. Det tyngste jeg har gjort noensinne var å reise hjemmefra etter å ha gitt mamma og pappa en stor klem. Da gråt jeg, og jeg gråt og gråt hele bussturen som var på ca 5 timer. Og når jeg ringte mamma for å si at vi var kommet vel frem så begynte jeg å gråte igjen. Jeg gleder meg kjempe masse til å komme igang med livet her i Oslo, og jeg elsker Espen så utrolig mye som blir med meg, men jeg savner mammaen og pappaen min veldig masse. Jeg har tatt en del bilder av leiligheten, og kommer til å legge disse ut på bloggen i morgen en gang. Akkurat nå er jeg veldig trøtt, og har lyst til å slenge meg ned med en god bok før det braker løs i storbyen i morgen tidlig.

Ingen kommentarer: