søndag 5. august 2012

Hjulene på bussen de går rundt og rundt..

Da satt jeg og Espen på bussen på vei til Oslo. Vi er der i 9 tida så tar vi buss videre til Lillestrøm for å være hos min bror og forloveden til mandag. Og på mandag henter vi nøkkelen til leiligheten vår.
Det er så elendig med plass på bussen, og masse folk som jabber i ett sett uten å ta hensyn. Heldigvis er det internett på bussen, som uheldigvis er elendig og detter ut hele tiden. Espen sitter å leser så har ikke noen å snakke med heller. en time er heldigvis gått så har bare 4 timer igjen før vi er fremme i Oslo. GLEDER MEG! Batteriet på macen lever sitt eget liv så vet heller ikke hvor lenge jeg har strøm på den før jeg må finne nytt tidsfordriv. Også må jeg tisse, men det er ikke så mange muligheter til det. Nei, neste gang tar jeg nok tog. Det er komfortabelt og plass til å bevege benene, kjøpe mat og gå på do. Også er det faktisk billigere enn buss. Grunnen til at vi tok buss og ikke tog var fordi de holder på å oppgradere noe på toglinjene i Oslo, så vi måtte ha tatt buss fra Drammen uansett.

Gleder meg veldig til å komme meg inn i leiligheten vår i morra og se hvordan det ser ut og hvor mye plass vi egentlig har. Så har vi jo fått oss ny seng, så den henter mamma og pappa på Bohus i morra når de kommer inn! Ettersom at jeg kjeder meg en del så kommer det sikkert flere oppdateringer underveis!

Ingen kommentarer: