onsdag 11. august 2010

halsbetennelse ftw

Det ble ikke jobb eller skaldyr på brygga i dag. I natt hadde jeg et rent helvette med feber, sår hals og vondt overalt, så mamma tok meg til legen i dag istedenfor. ikke kyssesyka, men halsbetennelse igjen! Så nå går jeg på antibiotika igjen. digg. nei, egentlig ikke men det går bra.
jeg klarer igrunn ikke spise, men mamma kjøpte fruktsuppe til meg. Høres ikke særlig godt ut, men får prøve. To dager uten mat blir for mye for meg.. Jeg har lyst på eple.

Nå sitter jeg å ser på Hannah Montana. tok en pause for å lage den superdeilige fruktsuppa! vet enda ikke om den er noe god, men. så skal jeg spise den og se Hannah Montana igjen :-)

Så sitter jeg å tenker på at jeg gleder meg faktisk litt til skolen begynner igjen. Den begynner visst på tirsdag! Da skal jeg sminke Helge ^^.. også skal jeg drikke Frappeccino som Håkon skal løpe å kjøpe for meg! Håkon kom inn på noroff :-D



Gleder meg masse til å treffe disse jentene igjen !!

Ingen kommentarer: