søndag 15. august 2010

ryddings

Yeah, jeg rydder. amazing. faktisk..
Men sånn helt seriøst, er rydding noe jeg sjeldent gjør. Eller, jeg rydder masse men det blir igrunn bare like ille med en gang. Så nå rydder jeg. Bare at nå rydder jeg på ordentlig. Jeg kaster vekk masse gamle ting jeg har liggende som bare tar plass. Er ikke halvferdig enda, men har allerede klart å blitt kvitt to søppelsekker med ting. Er egentlig ganske masse, men rommet mitt ser fortsatt ikke ut. Blir jeg ikke ferdig i dag så gjør jeg det ferdig i morra. Skal til byen en liten tur også til Kr.sand med Ida også! Skal nemlig sette stang i øret. Gleder meg kjempemasse!

Jeg har skikkelig masse rot i livet mitt akkurat nå som jeg må få ordnet opp i før jeg blir gal. Det går igrunn bare ikke mer. Gidder ikke skrive aaalt jeg har gjort her, men jeg har fucka opp ganske masse. Vil i allefall ordne opp så mye som mulig. For jeg har ikke vært helt meg selv i det siste.

Også gleder jeg meg faktisk til skolen begynner. Jeg begynner ikke før 11 på tirsdag, men siden Håkon begynner klokka 9 drar jeg inn da med han. Blir godt å treffe alle folkene igjen, og komme inn i rutiner igjen. *gleder seg*

Også har jeg en hund her nå. Siden min bror er ikke lenger sammen med Marthe er det litt tøffe tider i Oslo. Så Herman blir her noen uker så de kan få ordnet opp i alt der inne. Veldig trist det der, ikke missforstå meg. Men jeg har ønsket meg en hund kjempe lenge. Så nå har jeg det i noen uker i allefall. En grunn til å komme seg ut på turer hver dag, noen å leke med og ikke minst noen å sove med! Herman er den mest trofaste gutten jeg kjenner! søtingen..

Men nå tenkte jeg meg tilbake til ryddingen. Så det var det.
Det skjer ikke at jeg legger inn "før-rydde" bilde, men kanskje "etter-rydde" bilde! Bare for å skryte littegranne mer..!


Søte Herman Amadeus

Ingen kommentarer: