søndag 29. august 2010

Mandal stinker.

Det er helt sant, Mandal er teit. Nå er jeg gått helt lei. har prøvd å finne hybel i kr.sand, men tror ikke det å bo med fremmede er noe helt for meg. så får jeg aldri helt med meg noen til å flytte til en leilighet. heh..

Anyways.. stress på jobb i dag, ettersom at han som skulle overta for meg ikke kom. og ikke svarte på telefonen. FU! Men dagen ble velykket takket være Sabrina som kom på døra i OnePiece med brownies! vi så en utrolig bra film med Jim Carrey. hvem hadde trodd han passa å være homofil? han gjør det, virkelig. Koselig dag!

Fant forresten en løsning på mandals problemet!! jeg tar pause noen dager hos Susanne 8D..
Susanne er ikke dramaquen, så der liker jeg meg. Susanne<3



*knis*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei. <3
Kom til mej, du, pus.