tirsdag 10. august 2010

sykingen

Jeg klarte å bli syk igjen.. nå vet ikke dere så mye om det, men jeg hadde halsbetennelse for en stund siden. er jeg ikke frisk til i morra drar mamma meg til legen for å sjekke meg for kyssesyka! yeah, you heard me! ble sannsynligvis smitta av Guro. Men det går bra, for Guro er min aller beste venn. Vårt vennskap har tålt mye såring og dritt, så da tåler det vel litt halsbetennelse og kyssesyka og 8D 

Nå sitter jeg i badekaret med ansiktsmaske å prøver å bli frisk. i morra skal jeg være frisk. jobb etterfulgt av skaldyr på brygga med de andre ansatte! skal bli så koselig ^^

Nå gleder jeg meg bare kjempemasse til min helt fantastiske bror kommer hjem. han har det litt tøft, og skal prøve å være ei snill søster å stille opp å ikke egle for mye på han. uansett hva, er han en helt fantastisk person!


blogspot ville ikke la meg legge opp bilder, men skulle egentlig ha et av min søte bror.

Ingen kommentarer: