lørdag 28. august 2010

oh mah gaaawd

I går jobbet jeg. I dag jobbet jeg. I morra skal jeg jobbe. *knis*
jeg liker det, penger er bra å ha. money<3

I dag var det morsomt på jobb. Stille faktisk. til årets nye russekull var innom.
Jeg og Stine lekte litt med oppvaskmaskinen. Det ble så kjedelig at vi trengte en latter.
Zalo<3 vi tok masse zalo i den før vi satt den på. gikk igrunn dårlig ettersom at heeeele gulvet ble fyllt med vann og skum. digg. Jeg måtte selvfølgelig vaske. Valget stod mellom det og kassa. Kassa kan være stress til tider, så tok vaskinga ^^ Med hjelp fra Håkon som var innom for å kjøpe snadderloff til Guro vennen!

hva mer kan jeg skrive? Jeg skal på jobb klokka 10, og klokka er nå 02:36. huffda.
frokost: Kaffe, Cappuccino, red bull ! Yup. I will survive !!
Prøve å prestere et smil til sure/trøtte/fyllesyke folk! ;)



skummet !

Ingen kommentarer: