søndag 22. august 2010

woah

Jeg har hatt en fin dag i dag. Fra 10-16 har jeg laget hamburgere til hele byen (føltes det ut som). Så gikk jeg en fin og god tur med Herman Amadeus før Heidi ringte å ville leke med meg. Så jeg stakk til byen og daffa til der med hun til vi stakk til golf banen for å møte Morten, Håkon, Janu og Sondre. Herman ble med på turen! Jeg fikk nesten en golfball i hue. den suste rett forbi meg. aldri vært så redd før..! Men det gikk jo fint så. Var igrunn Håkon jeg var redd for, men Jani som var farlig. hahaha.. Dagen endte med wienerpølse på mix! Hele gjengen untatt Jani og Herman.

Nå har jeg bare hatt et oppramsingsinnlegg så jeg husker hva jeg kan fortelle Susanne i morra. Ja, jeg har faktisk verdens dårligste hukommelse!!

I går var jeg i bursdag hos Ida Marie! Var kjempemorsomt selvom enkelte burde roe seg kraftig ned avogtil, og lære å passe på seg selv. Ikke alltid like kult å måtte være barnevakt når man egentlig hadde planlagt den perfekte avslutninga på kvelden. anyways, hadde det alt i alt helt topp! og Guro, du er ekstremt søt i fylla<3


Bursdagskortet jeg laget i photoshop til Ida!

Ingen kommentarer: