fredag 20. august 2010

når klokken ringer, og alle springer..

Jeg fant ut at jeg ikke har blogget på et par dager, så jeg bestemte meg for å ta det nå. Akkurat nå sitter jeg på skolen og har Engelsk. Vi får egentlig ikke bruke pc'en, men det går bra. Jeg er diskrè. ehe.

Jeg og Susanne har det supermorsomt. Jeg nerder, og hun følger med. Som vanlig.. Godt noen kan oppdatere meg etterpå da! Mamma har egentlig bestemt seg for at jeg skal være sunn å ikke bruke penger på skolen, men jeg feila. Kjøpte en red bull. Redd bull gir deg viiiiiiinger.
John har klippet seg. Gratulerer!

I dag skal jeg jobbe igjen. En sen vakt. fra 19:00 - 01:00. Blir morsomt å se hvordan det går!
Skal begynne å jobbe hovedvakter og nå. fra 19:00 - 00:00. Men ikke helt alene da. enda. snart.

I går hadde jeg "date" med Guroen min. Hun laget supergod middag til meg (selvom jeg måtte plukke ut løk bitene.) Så gikk vi til InCblub og var sosiale. Det var morro, jeg vant over Guro i biljard!
Så gikk vi å sang på mambo no. 5 og spilte basket før vi gikk til Guro. Så så vi Disney Channel til jeg ble hentet av min supersnille pappa. Det regnet så jeg orket ikke kjøre scooter. Skulle vært tak på dem og!

Og i dag morges døde jeg nesten. Jeg hadde dårlig til når jeg skulle kjøre til ruta for å ta buss til skolen, så jeg skulle sende melding til Helge å spørre om han kunne holde igjen bussen. Så så jeg ikke svingen og bilen forran meg som bråbremsa. men jeg klarte akkurat å bråbremse selv. men holdt på å gå galt der altså! Meldinga ble heller ikke særlig bra.. "hold. buss" FU IPHONE SOM RETTER "FEILENE" MINE!!! anyways. Nå skal jeg følge litt med i timen. Selvom Susanne har slutta å følge med. kanskje jeg som må oppdatere henne..!


Jeg og Susanne en gang vi lekte i fotostudioet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.
Jeg følger aldri med. Bare later som. *killerblikk på Svein*
Bra du fortsatt lever <3 Du skulle ikke hatt scooter. :3

*gå gjenniom spørreundersøkelsern for å kunne poste denne dumme kommentaren*
D:

*miste internett*
*internett kommer tilbake*
Fu internett.