søndag 15. august 2010

When I get older, I will be stronger

Heijheeeeij

Så var det tid for å blogge litt fra skalldyrfestivalen! Jeg har tatt kjempemasse Karuseller, spist reker, kinamat, popcorn og slikt, kikket masse i jallabodene og kost meg helt fantastisk mye med helt fantastiske personer! Hva kan man si om skalldyren? Den må nesten bare oppleves. Jeg vant en bamse! Eller, jeg gav penger til Håkon som vant den. Den heter Sexy Oliver. Ifølge Heidi. jeg liker den.

I dag var jeg på båttur med Guro. Det var utrolig morro, og vi ble stoppa av politiet som ba oss kjøre senere. Vi var i byen og i Rona før vi stakk til mones for å slække i sola. DIGG. På veien tilbake kjørte Tommy forbi i en stor båt. satan, full fart så all spruten gikk rett på oss. Du får igjen en gang, smartass. Så henta jeg annlegget hos Håkon! Så nå skal jeg leke proff å prøve å koble høytalerene til. Jeg har aldri gjort sånn før! så vi får se hvordan det går. Anyway.

Håkon har glemt kameraet hans her. Kanskje jeg kan låne det til å filme litt med. jaaa! Men først må jeg rydde og koble høytalere tror jeg.

Ingen kommentarer: